DoNotPay: Helyettünk spórol a GPT-4

A mesterséges intelligencia (AI) térnyerése már nem újdonság, de kevesen gondolnánk, hogy egyszer majd AI gondoskodik pénzügyeinkről. Joshua Browder, a DoNotPay alapítója, úgy döntött, hogy kipróbálja a GPT-4, az OpenAI által kifejlesztett mesterséges intelligencia legújabb változatát.

Browder az egész pénzügyi életét az AutoGPT automatikus mesterséges intelligencia „ügynök” segítségével a GPT-4 kezébe adta (Az AutoGPT-ről itt írtunk korábban: link). Bankszámlájához, pénzügyi kimutatásaihoz, hitelbeszámolójához és emailjeihez is hozzáférést biztosított. Még csak kezdeti stádiumban van a projekt, de már most érdekes eredményekkel szolgál.


Hirdetés:



Először a GPT-4 hozzáférést kapott Browder összes banki számlájához és hitelkártyájához a DoNotPay és Plaid összeköttetéseken keresztül. Ezután átnézte az utóbbi 10 000 tranzakciót. Ebben a folyamatban felfedezte, hogy havonta 80,86 dollár költés történik felesleges előfizetésekre. A bot felajánlotta, hogy megszünteti ezeket az előfizetéseket, majd munkához látott.

Miután megszabadult a felesleges előfizetésektől, Browder arra kérte a GPT-4-et, hogy vizsgálja meg a tranzakciókat olyan szempontból, hogy melyik után kérhet visszatérítést. A rendszer az emailjei között találta meg a United Airlines In-Flight WiFi szolgáltatásának 36,99 dolláros számláját egy Londonból New Yorkba történő út során. Amikor Browder megerősítette, hogy a szolgáltatás nem működött megfelelően, a GPT-4 azonnal írt egy jogi szöveggel megfogalmazott levelet, amelyben visszatérítést kért. A levél 48 órán belül meghozta az eredményt: a United Airlines beleegyezett a teljes visszatérítésbe.

De a GPT-4 itt még nem állt meg. Browder arra kérte, hogy tárgyaljon az internet szolgáltatójával, a Comcasttal a számla csökkentése érdekében. Amikor a Comcast 50 dolláros kedvezményt ajánlott, a GPT-4 tovább alkudozott, és végül elérte a 100 dolláros megtakarítást.

Egy nap alatt Browder már 217,86 dollárt takarított meg, és további ügyek is folyamatban vannak. A célja, hogy a GPT-4 segítségével 10 000 dollárt takarítson meg. A DoNotPay azon munkálkodik, hogy a GPT-4-et minden ügyfél számára elérhetővé tegye ChatGPT bővítményként és az iMessage rendszerben is.

Browder szerint a fogyasztói jogok védelme tökéletes feladat az AI számára, hiszen az előfizetések lemondása, a visszatérítések igénylése vagy a hitelbírálók elleni harc olyan egyszerűvé válhat, mint egy baráttal való sms-ezés.

Hozzászólás írása

Az Ön email címe nem fog megjelenni. A kötelező mezőket csillaggal (*) jelöljük.