65 millió dolláros befektetést kapott a Typeface
A Typeface nevű, San Franciscó-i székhelyű startup 65 millió dolláros finanszírozást kapott a Lightspeed Venture Partnerstől, a Menlo Venturestől, az M12-től és a Google Ventures-től.
A vállalat mesterséges intelligencia platformja kifejezetten a „vállalati tartalomkészítésre” van szabva – a cégek termékképeket, blogbejegyzéseket, közösségi médiahirdetéseket és állásbejegyzéseket készíthetnek, amelyek megfelelnek a márkaspecifikációknak, és a marketinget a célközönségre szabhatják.
Hirdetés:
Abhay Parasnis, a Typeface vezérigazgatója és az Adobe korábbi technológiai igazgatója szerint a vállalatok a generatív mesterséges intelligenciával kamatoztathatják kreatív erejüket és egyedi történeteiket és képzeletüket kifejező tartalmakat hozhatnak létre, amelyek még hatékonyabban érik el a célközönséget.
A Typeface a generatív mesterséges intelligencia vállalatok növekvő trendjének része, amelynek finanszírozása 2021-ben érte el a csúcsot, több mint 3,9 milliárd dollárral. Bár sok más ágazatban kiapadt a finanszírozás, az ágazat továbbra is 3,7 milliárd dolláros kockázati finanszírozásban részesült 2022-ben.
A Texasban székelő Jasper egy másik generatív mesterséges intelligencia startup, amely „tízszer gyorsabban” képes közzétenni blogbejegyzéseket, e-mail hirdetéseket, Facebook-bejegyzéseket és videoszkripteket, mint az emberek. A San Franciscó-i Writer pedig olyan hatalmas márkákkal dolgozik együtt, mint a Spotify, a L’Oreal és az UiPath, hogy növelje a tartalomkibocsátást és a forgalmat.
A generatív mesterséges intelligencia lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy a tartalmi stratégiájukat hatékonyabbá és kreatívabbá tegyék, emellett lehetővé teszi a folyamatos optimalizálást és a célzottabb kommunikációt a közönséggel. Az ilyen platformok segítségével a vállalkozások időt és pénzt takaríthatnak meg, miközben növelik a hatékonyságot és az üzleti eredményeket.